Thursday, March 22, 2012

Par mani

Esmu vīrietis, dzimis 1990.gadā un ar savu blogu, es vēlos pievērst sievieša lasītāju uzmanību, konkrēti tās sievietes, kurām patīk lasīt romānus ar romantiskiem/intīmiem paveidiem.

Mans bloga saturs tiks balstīts uz reāliem notikumiem un blogošanas iemesls ir pardādīt sieviešu lasītājiem, ka tādi vīrieši par kuriem sievietes fantazējušās, lasot dažādos romānos, eksistē.

Blogot sākšu sākot ar saviem piedzīvojumiem kopš nevainības zaudēšanas līdz brīdim, kad būšu gatavs dot vārdu "jā". Bloga rakstus esmu plānijos publicēt ik pa mēnesim.

12 comments:

  1. Kā saprotu - joprojām nevainīgs? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nav bijs laiks dizainēt lapu tā kā gribēju vēl. Esmu diezgan aizņemts ar citām lietām :))

      Delete
    2. Es ne par dizainu :) Es par to, ka martā ierakstīji: "Blogot sākšu sākot ar saviem piedzīvojumiem kopš nevainības zaudēšanas", tā kā nekādi ieraksti nesekoja, secināju - nevainību nepazaudēji :P

      Delete
    3. Nu tā nebūs īsti patiesība, ka neesmu zaudējis nevainību. Vienkārši grūti saņemties sākt kaut ko darīt ar blogu :) Bet es pacentīšos.

      Delete
    4. warning: Pārlieka lapu dizainēšana var attālināt nevainības zaudēšanu.

      Delete
    5. Hmzz...un man likās, ka puikām patīk pastāstīt par saviem varoņdarbiem, bet Tev kā izrādās, ne īpaši, ja jau nedalies ar mums savos mitrajos piedzīvojumos :P

      Delete
  2. Es dodu priekšroku kvalitātei nevis kvantitātei. Kas man ļoti patīk seksā ir tas, ka to var izbaudīt divi cilvēki un ja ķīmija saplūst un ir liels uzbudinājums, tad var atļauties darīt jebko ko tava fantāzija ir vēlējusies. Un vīrietim noteikti ir japrot atvērt sievieti, likt viņai justies ērti,palīdzēt realizēt un izbaudīt viņas seksuālās fantāzijas. Un es dievinu redzēt priecīgas sievietes pēc šāda seksa!

    Vot tā!! Tas nav vienkārši nokniebties un viss. Pacentīšos uzrakstīt iz dzīves vienu gadījumu. Tikmēr vari palasīt šo grāmatu - My Secret Garden, Forbidden Flowers (par sieviešu seksuālām fantāzijām)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lai būtu kvalitāte, ir jāpieturas pie kāda ilgāku laiku (kaut vai tikai seksuāli), jāiepazīst otrs cilvēks, lai labāk izprastu viņa vēlmes vai atļautos kaut ko vairāk, jo katrs taču ir individuāls, un pēc viena scenārija sievietes apmierināt nevar. Tā ķīmija, kā Tu teici, tāpat vien nerodas, nu varbūt vienreiz dzīvē var satikt pilnīgu svešinieku, ar kuru var sadarīt ko tādu, par ko pat neesi sapņojis, bet pārējā laikā ir drusciņ jāpiestrādā. Vai tiešām esi no tiem, kam patīk ilgstošas seksuālas attiecības ar vienu partneri, vai vienkārši vēl dzīve nav sabojājusi? :)
      Grāmatas gan nelasīšu, man pašai savu fantāziju pietiek :D

      Delete
    2. Nu ļoti daudz vēlmes sievietēm ir kopējas, bet ja iepazīst katru atsevišķi, tad var atrast ko jaunu.

      Es neminēju to, ka man patīk ilgstošas seksuālas attiecības ar vienu partneri, tu kaut kur to pati izvilki :D Ir bijuši man vairāki partneri un pieredze rāda, ka tie kas nemāk skūpstīties, nemāk arī īsti nodarboties ar seksu, bet varbūt es kļūdos, bet kā jau minēju, esmu 1990 gadā dzimis, esmu vēl jauns un man ir daudz ko dzīvē vēl izmēģināt. Pagājušogad satiku vienu sievieti, ar kuru tiešām ķīmija saskanēja, tāpēc arī visādas domas man traucās cauri, vispār ļoti grūti salīdzināt (seksā) viņu ar kādu citu sievieti

      Sieviešu seksualitāte man ir skaidra, tāpēc uzskatu, ka problēmas man nekad ar to nebūs. Prieks dzirdēt, ka atzīti, ka tev ir daudz fantāziju.

      Kā tu vispār atradi šo blogu? Vari vēl uzmest aci šim portālam (mans darbs) - www.dzekiem.lv un izsecināt kas tad man īsti patīk.

      Delete
    3. Nu kā, es taču pirmajā daļā paskaidroju, ka cilvēks vispirms jāiepazīst seksuālajā ziņā, lai varētu viņu pilnvērtīgi apmierināt, no tā arī radās šis jautājums - vai Tev patīk ilgstošas seksuālas attiecības otra iepazīšanos nolūkos? Elementāra esošās infas analīze :)

      Blogu atrada Unus De Multis un secināja, ka Tev neiet, jo ikmēneša fantāziju ievietošana apstājusies martā, kad tapa blogs :P

      Paldies par ieteikumu apmeklēt džeku portālu, mēs ar Unus De Multis noteikti apmeklēsim un izteiksim savas domas :)

      Delete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete